Polemic, premeditat si antagonic.

Am dificultati in a face alegeri, in a lua decizii. Obisnuiam sa fac totul la intamplare, dupa instinct. Acum ma gandesc de 2 ori cand aleg ceva, in ce masura ii afecteaza pe altii, in ce masura ma afecteaza pe mine. Aleg uneori, insa, sa mai merg pe stradute laturalnice, dupa instinct. Sunt stradute intunecate, aproape fara niciun pic de pietris pe care sa mergi. Dar sunt stradute ce ma atrag, tocmai pentru ca sunt scufundate in necunoscut.. si vreau sa-l descopar. Era frumos cand il descopeream cu el, dar a ales sa mearga pe un alt drum, unul cu lumini, unul cu siguranta. M-a refuzat, galant, incercand sa ma ia cu el. Dar in incapatanarea mea, deloc negativa as putea adauga,  aveam sa raman pe drumul meu.  Si, bineinteles, asta ne-a indepartat.  Ne deosebesc multe, foarte multe, dar ne lega un lucru, nu stiu sa-l numesc. Era ceva intre noi ce ne tinea pe acelasi drum. Nu am fost niciodata tipul femeii trofeu, eu nu sunt o fata pe care sa o vrei pentru trupul ei frumos, cu forme perfecte. Eu sunt o fata pe care o vrei pentru misterul din jurul ei, si nu ma daruiesc celor care nu ma merita. Problema nu a fost ca el nu ma merita, ci eu nu il meritam pe el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu