Aici si pentru totdeauna

-Esti tacuta..
-Ma gandesc.
-La ce te gandesti?
-La tot ce pot. Ma gandesc la ceea ce vad si la ceea ce as putea vedea. Ma gandesc la ceea ce as putea spune, la ceea ce as putea scrie.. Ma gandesc la tine.
-Cum te gandesti la mine?
-Mi-e dor de tine.
-Dar sunt aici cu tine.
-Da, dar cumva te simt departe.
-Scriai, nu voiam sa te deranjez.
-Cand scriu ma izolez eu, nu tu fugi.. Nu pot sa scriu daca iti simt prezenta, iti dai seama cat mi-e de greu daca absenta ta ma apasa.
-Vrei sa plec de tot?
-Nu, vreau sa stai si vreau sa te simt aici. Dar nu iese mereu cum vrem noi, nu-i asa?
-Ce e cu tine?
-Nimic. Doar ca nu pot sa ma izolez.
-Atunci plec.
-Gandul meu pleaca cu tine, ar fi inutil..
-Atunci nu te mai izola. Haide sa fim acum impreuna. Vei scrie mai tarziu. Hai sa profitam de noapte, de luna si de stele. Hai sa fim romantici.
-Ai putea fi poet, dragul meu.
-M-ai iubi mai mult atunci?
-Te-as iubi la fel, poate ti-as fi muza.
-Imi esti deja.
-Nu, nu. Eu sunt motivatia ta. Si mi-e mult mai bine decat sa iti fiu muza. Daca as fi asta, m-ai putea inlocui usor cu un peisaj frumos, cu un gand interesant sau cu un vis. Asa, sunt doar eu. Si vreau sa fiu egoista cu tine, vreau sa fii doar al meu.
-Sunt al tau, aici si pentru totdeauna.


(For the lovers)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu